Latorlépés

Előfizetek

Vallásosságunk a kirekesztés vagy az evangélium hirdetésének eszköze az életünkben? A Latorlépés című kiállítás különös fénytörésében saját vallásosságunkat, ön-, ember- és istenképünket mérhetjük meg. Zellei Boglárka február 4-én megnyílt tárlatát az Átlátás #3, a Fiatalok Fotóművészeti Stúdiója (FFS) tehetséggondozó projektje és kiállítássorozata keretében rendezték meg a budapesti Tobe Gallery-ben.

Lator. Régi szó, latinul útonállót, rablót jelent, görögül fizetséget. – Mit keres a fiatal fotóművész, amikor a latrokat fotózza? Sajátos zarándokút ez, a kálvária katatón stációja, amely éveken keresztül tart. Zellei Boglárka miért nem a középen keresztre feszítettet figyeli? Meddig maradnak a latrok a kereszten? Talán épp a XXI. század veszi le őket. Háromdimenziósakká válnak, a harmadik dimenzió a fotográfus maga, aki a keresztről leveszi a testet, de a testről nem veszi le a keresztet. Magasságban tartja a latrokat, ahova Krisztussal együtt felemeltettek – nyitotta meg a kiállítást Hegedűs Gyöngyi költő.

Körösvölgyi Zoltán kurátort az FFS által kiírt pályázatra beérkezett anyagok közül Zellei Boglárka munkája érintette meg a legjobban.

Kedves Olvasó!

A teljes cikk elolvasásához előfizetéssel kell rendelkeznie! Kérjük tekintse meg ajánlatunkat!