Életpályamodell a református hittanoktatóknak

Előfizetek

Szeptember elsején elkezdődik a 2022/23-as tanév, a Magyarországi Református Egyház Oktatási Szolgálata új feladatokkal néz szembe, miközben folytatják a már folyamatban lévő fejlesztéseket is. Ennek része, hogy életpályamodellt dolgozzanak ki a hitoktatóknak, és szorosabbra fűzzék a kapcsolatot az intézmények között. Bruckner Lászlóval, az Oktatási Szolgálat főigazgatójával beszélgettünk.


Január óta vezeti az Oktatási Szolgálatot, milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt hónapokban?

Az elmúlt kilenc hónapban megtapasztaltam, mennyire sokféle helyzetűek az iskoláink. Miközben ott vannak a közoktatást sújtó nehézségek – nemcsak az alacsony bérszintre gondolok, hanem arra is, hogy szinte alig jönnek fiatalok a pályára –, addig a református intézményekben dolgozókban van belső elkötelezettség munkájuk, a gyerekek, a gyülekezet és Isten iránt.

Bruckner László Fotó: Hirling Bálint

Kedves Olvasó!

A teljes cikk elolvasásához előfizetéssel kell rendelkeznie! Kérjük tekintse meg ajánlatunkat!